Gray1120-kidneys.png

cara utk mengenali buah pinggang dan utk merawat n menjaga buah pinggang dari rosak

Friday 29 April 2011

ALJABBAR LUXURY THERAPYSYM

THERAPYSM
Mewah, Bergaya dan Ekslusif adalah ciri-ciri utama produk terbaru kami iaitu AL-JABBAR LUXURY THERAPYSYM. Didatangkan khas dengan keterampilan yang terkini dan termoden. Membuatkan rumah kita lebih bergaya moden kotemporari. Selaras dengan peredaran zaman atau era terkini.

AL-JABBAR LUXURY THERAPYSYM adalah mesin medan elektrostatik yang termoden diubah bentuknya agar ianya lebih ekslusif pada si pengguna. Membekalkan fungsi-fungsi yang hampir serupa dengan DR JISM. AL-JABBAR LUXURY THERAPYSYM ini berupaya melancarkan peredaran darah melalui getaran elektrostatik sebanyak 60 kali sesaat yang dapat memperbetulkan kembali saluran darah dalam badan kita dan membersihkannya agar tiada lagi darah tersumbat didalam sistem saraf. Antara penyakit yang mampu disembuhkan melalui penggunaan AL-JABBAR LUXURY THERAPYSYM ini ialah darah tinggi, kencing manis, sakit jantung, buah pinggang, strok, parkinson dan juga pelbagai penyakit kronik yang lain. Ianya mempunyai 2 fungsi utama iaitu:


2 fungsi utama iaitu:
  • High Voltage
Bagi menggalakkan penyembuhan tulang dan mengurangkan hakisan kalsium tulang serta meningkatkan ion kalsium dlam badan.
  • Light Wave Energy
Membantu memecahkan lemak dalam badan dan mengurangkan berat badan
 
Keistimewaan “ALJABBAR LUXURY THERAPYSYM” ini adalah reka bentuknya dimana ianya seperti kerusi urut yang berkualiti tinggi. Diselaputi dengan alas kulit yang berciri mewah. Malah ia boleh dipelbagaikan bentuknya dalam keadaan berbaring dan separuh baring. Terapi yang dibekalkan memberi peraliran elektrostatik ke seluruh anggota badan yang menyeluruh.

No comments:

Post a Comment